Η τουριστική στρατηγική του Βέλου-Βόχας

Η τουριστική πολιτική κτίζεται από το μηδέν και πάνω σε υγιείς βάσεις.
Σήμερα το τουριστικό προφίλ του δήμου Βέλου-Βόχας, είναι ανύπαρκτο και υποβαθμισμένο. Αυτός είναι ο λόγος που δεν γίνονται τουριστικές επενδύσεις στην περιοχή, ούτε υπάρχει ζήτηση για παραθερισμό. Οι αιτίες πολλές με κύρια το νερό και την έλλειψη υποδομών, που υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής. Σε συνεργασία με τους φορείς του δήμου και την επιστημονική κατάρτιση ειδικών του τουρισμού, θα διαμορφωθεί το νέο τουριστικό μας προϊόν.

Στόχευση

Στόχος 1ος: Η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του δήμου. Παραλίες, ενδοχώρα, θεματικός τουρισμός
Στόχος 2ος: Ο προσδιορισμός και ο εκσυγχρονισμός του τουριστικού μας προϊόντος
Στόχος 3ος: Η προσέλκυση Ελλήνων και ξένων τουριστών-επισκεπτών και οικιστών υψηλού εισοδήματος.
Στόχος 4ος: Η ανάδειξη του Βραχατίου σε πόλη-προορισμός.

Γιατί διεκδικούμε DMMO

Έχουμε ξεκινήσει τις διαδικασίες επανακαθορισμού της στρατηγικής μας στον τουριστικό και πολιτιστικό τομέα και με τις δικές μας μικρές για την ώρα δυνατότητες προσπαθούμε να ευθυγραμμιστούμε πλήρως τόσο στην Ευρωπαϊκή όσο και Εθνική πολιτική στον τομέα, ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιούμε τα σύγχρονα μέσα ανάλυσης και σχεδιασμού.
Η δημιουργία DMMO, θα δημιουργήσει ένα πρότυπο τουριστικό προορισμό, χωρίς στρεβλώσεις και θα προστατεύσει την πολιτιστική μας κληρονομιά.
Είναι το «εργαλείο», που θα κάνει το όραμα μας πράξη και ανάπτυξη.

Μπορούμε;

• Έχουμε την απόλυτη θέληση να τον δημιουργήσουμε και να πετύχει
• Τους κατάλληλους επιστημονικούς συνεργάτες να τον στηρίξουν
• Την συμφωνία των παραγωγικών φορέων και των τουριστικών μονάδων
• Τολμάμε επενδύσεις στον βιώσιμο τουρισμό ακόμα και με ιδίους πόρους

Ποιοι είναι οι στόχοι μας;

Ο δήμος Βέλου-Βόχας, σχεδιάζει από εξ αρχής την πολιτική του στον τουριστικό τομέα, στοχεύοντας σε ένα μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης, με έμφαση στην;
Αειφορία
Βιωσιμότητα
Ανάδειξη και προστασία του περιβάλλοντος
Ανάπτυξη ποιοτικού τουρισμού όλο το έτος
Σύνδεση με την τοπική παραγωγή και τον Πολιτισμό
Ο προσδιορισμός του τουριστικού προϊόντος, σύμφωνα μας τις διεθνείς τάσεις , η δημιουργία υποδομών, για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και την διαμονή των επισκεπτών, τα πράσινα και έξυπνα χωριά, είναι σε πλήρη εξέλιξη.

Τα τουριστικά μας εργαλεία

1. Το ιστορικό τουριστικό brand του Βραχατίου
2. Η Κορινθιακή σταφίδα που αποτελεί ένα διεθνές Brand
3. Νέο υπερσύγχρονο λιμάνι, που ακόμα δεν έχει λειτουργήσει
4. Η κατοικία του Μίκη Θεοδωράκη κα το διεθνές φεστιβάλ Μίκης Θεοδωράκης.
5. Η δημιουργία σύγχρονων αγροτοτουριστικών μονάδων
6. Υψηλού επιπέδου πολιτιστικές εκδηλώσεις με κέντρο την παράδοση

Δράσεις υποστήριξης

• Αναθέσαμε μελέτη Τουριστικής ανάπτυξης του δήμου Βέλου-Βόχας, στον Αναπτυξιακό οργανισμό ΔΗΜΟΠΡΑΚΤΟ
• Κάναμε σύμβαση με ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου Πατρών, για την καταγραφή όλων των ποσοτικών και ποιοτικών στοιχείων που αφορούν τον τουρισμό της περιοχής
• Ολοκλήρωση των πολεοδομικών διαδικασιών για την δημιουργία πάρκου Πολιτισμού και παράδοσης στα κτίρια της ΕΤΠΑΚΟ, πρώιμα Βιομηχανικά κτίρια των αρχών του 19ου αιώνα.

Έργα υποστήριξης του τουρισμού

Α. Έργα σε εξέλιξη 10.000.000 ευρώ για την εξασφάλιση νερού ύδρευσης και εξάλειψης της λειψυδρίας

•  Νέα δίκτυα
• Υδροδότηση με πόσιμο νερό από λίμνη Στυμφαλίας
• Έξυπνα υδρόμετρα
•  Τηλεμετρία

Β. Ολοκλήρωση της μελέτης για τον καθορισμό του αιγιαλού και της χερσαίας ζώνης του παραλιακού μετώπου. Μελετητής: Φωτόπουλος

Γ. Ολοκλήρωση της μελέτης για την ολιστική ανάπλαση της παραλιακής ζώνης Βραχατίου. Μελετητής: Μούντριχας

Δ. Ολοκλήρωση αρχιτεκτονικής μελέτης των κτιρίων ΕΤΠΑΚΟ για την εξαγορά της από το Πράσινο Ταμείο και την δημιουργία πάρκου πολιτισμού.

Ε. Ολοκληρώνεται το Τοπικό Χωροταξικό Σχέδιο, (σε διαδικασία ΦΕΚ),  που αλλάζει το μοντέλο ανάπτυξης του δήμου και από αγροτική, μετατρέπει σε τουριστική όλη την παραλιακή ζώνη.